دانلود پروژه هیپوگلیسیمی یا افت قند خون Reviewed by Momizat on . دانلود مقاله ورد در مورد هیپوگلیسیمی یا افت قند خون برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید : [purchase_link id="8880" style="button" color="green" text="خرید و دا دانلود مقاله ورد در مورد هیپوگلیسیمی یا افت قند خون برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید : [purchase_link id="8880" style="button" color="green" text="خرید و دا Rating: 0

دانلود پروژه هیپوگلیسیمی یا افت قند خون

دانلود پروژه هیپوگلیسیمی یا افت قند خون

دانلود مقاله ورد در مورد هیپوگلیسیمی یا افت قند خون


برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید :



توضیحات این مقاله

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد، برای رشته های پزشکی و تربیت بدنی، با عنوان هیپوگلیسیمی یا افت قند خون، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید. 


دانلود رایگان بخشی از این مقاله :

برای دانلود رایگان خلاصه مقاله هیپوگلیسیمی یا افت قند خون، اینجا کلیک کنید


مشخصات این مقاله :

عنوان:هیپوگلیسیمی یا افت قند خون

فرمت: ورد (تایپ شده با قابلیت ویرایش)

تعداد صفحات: ۱۳ (فونت ۱۴)

منابع و ماخذ: ندارد

شماره پروژه: w2064


 

 فهرست مطالب :

نوع کربوهیدرات
توصیه هایی برای خوردن کربوهیدرات
روزهای خوردن کربوهیدرات قبل از رقابت
فوق جبراین در تمرین
خوردن کربوهیدرات در تمرین
ساعات خوردن کربوهیدرات قبل از ورزش


چکیده و مقدمه :

هیپوگلیسیمی (کمی قند خون) یک مشکل عمومی ورزش  و تمرین است و به سادگی به وسیله مصرف کربوهیدرات درمان می شود. به هیپوگلیسیما توجه خاصی می شود زیرا ، مصرف کربوهیدرات پیش از ورزش به نظر می آید که هیپوگلیسیمای واکنشگر را رالقا کند. توجه کنید اگرچه علائم هیپوگلیسیما که ممکن است در حین ورزش طولانی مدت رخ دهد ، برای نتایج حاصل از هیپوگلیسیمای  احیا شده مشخص شده است ، ولی دلایل ایجاد آن بسیار متفاوت است. این موضوع با جزئیات بیشتری در بخش «خوردن کربوهیدرات ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از تمرین» بحث شده است تا ورزشکاران اغلب در روزهای متوالی تمرین یا (رقابت) می کنند ، که در این مورد پر شدن سریع گلیگوژن عضله می تواند بحرانی باشد. کاستیل و همکارانش (۱۹۷۱) گزارش کردند که در افرادی در سه روز متوالی ۱/۱۶ کیلومتر دویده بودند ، رژیمی که تنها مقادیر متوسط کربوهیدرات را شامل می شود (۴۰- ۵۰%) ، ممکن است برای ذخیره کامل گلیگوژن عضله کافی نباشد. یک کاهش مشخص در در گلیگوژن عضله بلافاصله پس از دویدن رخ می دهد و اگرچه برخی مقادیر گلیگوژن پیش از دویدن منتشر شده است ، در روز بعد غلظت گلیگوژن عضله اولیه کمتر بود. پس از سه روز از دویدن ، غلظت گلیگوژن عضله به طور چشمگیری کاهش می یابد. شرمن و همکارانش (۱۹۹۳) ، یک رژیم شامل ۵ یا ۱۰ گرم کربوهیدرات به ازای کیلوگرم وزن بدن انسان در هر روز طی ۷ روز ورزش را به افراد مورد نظر خوراندند. رژیم غذایی محتوی ۵ گرم کربوهیدرات به کاهش در غلظت گلیگوژن عضله در ۵ روز نخست انجامید و این مقدار در بقیه مطالعات ثابت ماند. با یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا (۱۰گرم به ازای کیلوگرم وزن بدن انسان در هر روز) ، غلظت گلیگوژن عضله ، علیرغم تمرین روزانه ، ثابت می ماند.
در یک مطالعه دیگر ، دوچرخه رانان خوب تمرین کرده ، ۲ ساعت در روز در با ۶۵% از حداکثر Vo2 تمرین کردند. (coyle 2001). آن ها یک رژیم غذایی شامل g581 ، g718 و یا g901 کربوهیدرات را خوردند.


 توجه :

این مقاله به صورت کامل و با فرمت ورد (تایپ شده و با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.


 



ارسال یک دیدگاه

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مکاله می باشد و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط بیگ تم

بازگشت به بالا