دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری Reviewed by Momizat on . دانلود مقاله ورد در مورد مدیریت ارتباط با مشتری برای خرید آنلاین این مقاله، اینجا کلیک کنید توضیحات این مقاله:  وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد دانلود مقاله ورد در مورد مدیریت ارتباط با مشتری برای خرید آنلاین این مقاله، اینجا کلیک کنید توضیحات این مقاله:  وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد Rating: 0

دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مقاله ورد در مورد مدیریت ارتباط با مشتری


برای خرید آنلاین این مقاله، اینجا کلیک کنید


توضیحات این مقاله

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد، برای رشته های مدیریت، مدیریت مالی و بازرگانی و مدیریت بازاریابی، با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید. 


مشخصات این مقاله :

عنوان: مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت: ورد (تایپ شده با قابلیت ویرایش)

تعداد صفحات: ۶۷


 فهرست مطالب :

فصل اول : مدیریت ارتباط با مشتری CRM 1
۱-۱مقدمه : ۱
۱-۲ ارزش : ۴
۱-۳ ارزش از دیدگاه مشتری : ۵
۱-۴ گروههاي ارزش : ۵
۱-۵ مدل هاي ارزش از ديد مشتري : ۶
* مدل ابعاد کليدي ارزش از ديد مشتري ۹
فصل دوم :چارچوب های سنجش CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) ۱۲
۲-۱ مخاطبان هدف : ۱۲
۲-۲ چشم انداز CRM : 13
▪ شبكه های اطلاعاتی ۱۵
۲-۳ هدف از سنجش CRM : 19
۲-۴ پیچیدگی CRM : 25
فصل سوم : بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری ۳۶
۳-۱ مشتری: ۳۶
۳-۲ مشتری درون سازمانی: ۳۶
۳-۳ رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی: ۳۶
۳-۴ حمایت از مشتری: ۳۷
۳-۵ ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری: ۳۷
۳-۶ اهمیت روز افزون حمایت از مشتری: ۳۸
۳-۷ نقش رقابت در جذب مشتری: ۳۸
۳-۸ روشهای جذب مشتری: ۳۸
۳-۹ ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری: ۳۹
۳-۱۰ انواع برخورد با مشتری : ۴۰
۳-۱۱ نقش کارکنان در رضایت مشتری: ۴۰
۳-۱۲ نتیجه: ۴۰
فصل چهارم : ویژگی‌های مشتری‌های امروزی ۴۱
۴-۱ بازارها چگونه کار می‌کنند؟ ۴۱
۴-۲ سه گزینه : ۴۱
۴-۳ استفاده از شیوه‌های علمی برای فروش و عرضه کالا یا خدمات : ۴۱
۴-۴ چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی : ۴۲
۴-۵ نتیجه : ۴۴
فصل پنجم : ایجاد وفاداری در مشتریان ۴۴
۵-۱ تعریف وفاداری : ۴۵
۵-۲ اندازه گیریهای بحرانی : ۴۷
۵-۳ چهار وضعیت اصلی در روابط مشتری : ۵۰
۵-۴ نتیجه گیری : ۵۰
فصل ششم :جستجو و یافتن مشتری مهمترین کلید فروش موفق ۵۲
۶-۱ رقابت برای فروش بهتر : ۵۲
۶-۲ واقعیتهای جدید درباره فروش : ۵۲
۶-۳ جستجو و یافتن مشتری – کلید فروش موفق : ۵۲
۶-۴ برقراری ارتباط در فروش : ۵۳
۶-۵ مثلث طلائی فروش : ۵۴
۶-۶ قطعی ساختن و تکمیل فرایند فروش : ۵۴
۶-۷ هفت راز فروش موفق : ۵۵
۶-۸ بازگشت به اصول اولیه : ۵۵
۶-۹ اهدافتان واضح و روشن باشند : ۵۶
۶-۱۰ تمرکز بر فروش : ۵۷
۶-۱۱ تمرکز بر اولویتهای اصلی : ۵۸
۶-۱۲ آمادگی برای تغییر سریع : ۵۸
۶-۱۳ هفت قانون برای موفقیت در قرن بیست و یکم : ۵۹
منابع : ۶۰


 

بخشی از مقاله :

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد.
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

 توجه :

این مقاله به صورت کامل و با فرمت ورد (تایپ شده و با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.


برای خرید آنلاین این مقاله، اینجا کلیک کنید


ارسال یک دیدگاه

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مکاله می باشد و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط بیگ تم

بازگشت به بالا