دانلود پروژه تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان Reviewed by Momizat on . دانلود مقاله ورد در مورد تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید : [purchase_link id="7934 دانلود مقاله ورد در مورد تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید : [purchase_link id="7934 Rating: 0

دانلود پروژه تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان

دانلود پروژه تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان

دانلود مقاله ورد در مورد تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان



برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید :



توضیحات مقاله ای که میخام بخرم 

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد، برای رشته های اقتصاد، مدیریت استراتژیک، امور بانکداری و علوم اجتماعی، با عنوان تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان ، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید. 


لینک دانلود رایگان بخشی از این مقاله :

برای دانلود رایگان خلاصه مقاله تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان، اینجا کلیک کنید


مشخصات این مقاله :

عنوان:تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان

فرمت: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۳۰(فونت ۱۴)

منابع و ماخذ: ندارد

شماره پروژه:w2041


 

 فهرست مطالب :

چکیده
مقدمه
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
شهروندی شرکتی
۲سرمایه گذاری  مسئول اجتماعی
ظهور CSR با ظهور شرکت های بزرگ در امریکا تحت تاثیر  اصول آیین پروتسنانت
تکامل CSR در اروپا
مبانی نظری CSR
نظریه  سازمانی نوین
نظریه
CSR و توسعه پایدار (SD)

 


چکیده و مقدمه :

 چکیده
جامعه لبنان اخیرا توجه زیادی را به فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی معطوف کرده است. ما این موضوع را  با بررسی میزان مشارکت بانک های لبنان در  فعالیت های CSR از یک طرف و  تاثیر CSR بر رفتار مشتریان در بخش بانکداری لبنان تبیین می کنیم. با استفاده از یک رویکرد کمی، ما به نتایج بسیار جالب و بی سابقه دست پیدا کردیم.
لغات کلیدی: مسئولیت اجتماعی شرکتی، شهروندی شرکتی، سرمایه گذار مسئول اجتماعی، توسعه پایدار،  حاکمیت شرکتی
۱-مقدمه
امروزه، مسئولیت اجتماعی شرکتی در میان محیط های کسب و کار و آکادمیک غربی  طرفداران زیادی پیدا کرده است. علی رغم طیف وسیعی از کتاب ها، مقاله ها و  رساله های انجام شده در خصوص موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی، مفوم فوق مبهم و حتی بحث انگیز به نظر می رسد.  در اواسط ۱۹۹۰ میلادی مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی با آزادی اقتصاد جهان و کاهش نقش اقتصادی اجتماعی دولت ها توسعه یافت. مفهوم فوق به خصوص در اروپا موجب شد تا  بسیاری از مطالعات درباره آن کم رنگ تر شوند. در واقع، ایده فوق کمی در ابتدا برای کسانی که به اهمیت سود در رشد شرکت های خصوصی و نقش دولت در حفظ این رشد و در  محدودیت سو استفاده برای  بیشینه سازی سود معتقد بودند عجیب به نظر می رسید.
در حقیقت، افراد بسیاری در فعالیت های اجتماعی شرکت های خصوصی،   اقدامات نوع دوستی،بازاریابی و تبلیغات شرکت می کنند. اگرچه افرادی که نقش اجتماعی شرکت ها توصیه می کنند  نمی توانند  شرکت های خصوصی آزاد شده را از این نقش تصور کنند و تنها تحت تاثیر سود بدون هر گونه نگرانی در خصوص محیط زیست هستند. حتی قبل از این که این مفهوم پایه به طور کامل درک شود و اهمیت معنایی آن بررسی شود، چندین مفهوم دیگر که به طور مستقیم و غیر مستقیم  مرتبط هستند نیز ظهور پیدا کرده و در کل دنیا پراکنده شده و حتی اثر معنی داری بر روی قوانین، مقررات و رفتار ها دارند. ما در این جا اشاره به مفاهیم مربوط به اخلاق کسب و کار، توسعه پایدار و  حاکمیت شرکتی داریم.
هدف اصلی این مقاله، درک بهتر  معنی مفهوم CSR با مرور تعاریف کلیدی و روابط آن ها می باشد.  با این همه،  این مقاله  سعی می کند تا به سوالات زیر پاسخ دهد. شرکت های لبنانی  به طور کلی و بخش بانکداری لبنان به طور اخص به چه میزان در فعالیت های CSR  نقش دارند؟  دلایل تاثیر CSR بر رفتار مشتریان در بخش بانکداری لبنان  چه بوده و این اثر چگونه است؟
۲-مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
عبارت مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی مسئولیت هایی را پوشش می دهد که کسب و کار ها در قبال جوامعی دارند که  متکی به این جوامع بوده و در آن عمل می کنند.  شکی وجود ندارد که مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی در همه شرایط و در هر صورت به صورت یکسان نیست. از نظر برخی ها CSR مربوط به مسئولیت پذیری حقوقی بوده و  از تظر سایرین  اشاره به رفتار  مسئولانه اخلاقی و اجتماعی دارد.  در هنکام بررسی مسائل مستقیم CSR، اصطلاح مسئولیت پذیری  در این جا از حیث وظیفه یا التزام به کار برده نمی شود زیرا این عمل  اختیاری است. به علاوه این مسئولیت پذیری پایه و اساس   تعهد شرکت است که اشاره به اثرات بر روی خود و سایرین دارد.

 


 توجه :

این مقاله به صورت کامل و با فرمت ورد (تایپ شده و با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.



ارسال یک دیدگاه

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مکاله می باشد و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط بیگ تم

بازگشت به بالا