دانلود پروژه انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر Reviewed by Momizat on . دانلود مقاله ورد در مورد انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید : [purchase_link id="8175" style="button" color="green" te دانلود مقاله ورد در مورد انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید : [purchase_link id="8175" style="button" color="green" te Rating: 0

دانلود پروژه انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر

دانلود پروژه انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر

دانلود مقاله ورد در مورد انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر


برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید :



توضیحات این مقاله

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد، برای رشته های مهندسی مکانیک جامدات، ساخت و تولید و خودرو ، با عنوان انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید. 


دانلود رایگان بخشی از این مقاله :

برای دانلود رایگان خلاصه مقاله انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر، اینجا کلیک کنید


مشخصات این مقاله :

عنوان:انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر

فرمت: ورد (تایپ شده با قابلیت ویرایش)

تعداد صفحات: ۲۳ (فونت ۱۴)

منابع و ماخذ: ندارد

شماره پروژه: w2055


 

 فهرست مطالب :

معرفی
مدل دینامیک تسمه CVT


چکیده و مقدمه :

با توجه روزافزون به اقتصاد اجتماعی و زیست محیطی،مصرف انرژی خودرویک عنصر کلیدی در بحث های کنونی در گرم شدن کره زمین شده است. در طول چند دهه گذشته، وسایل نقلیه که بطور فزاینده در مواجهه با کارایی دقیق ، تولید گازهای گلخانه ای و استانداردهای اقتصاد سوخت است توسط نیروهای نظارتی و بازار (به عنوان مثال استاندارد CAFE در ایالات متحده، استانداردهای ACEA در اروپا، سیاست های تجاری تولید گازهای گلخانه ای، و غیره)هدایت می شوند. میزان انتشار دی اکسید کربن (CO2)، گاز گلخانه ای عمده تولید شده توسط بخش حمل و نقل، به همراه سفر، مصرف انرژی، و واردات نفت به طور پیوسته افزایش یافته است.وسایل نقلیه و اقتصاد نقش بسیار مهمی در در تعیین انتشار گازهای گلخانه ای از یک اتومبیل ایفا می کنند.سه راه اساسی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل وجود دارند [۱]: (الف) افزایش بهره وری انرژی حمل و نقل وسایل نقلیه، ب) جایگزین کردن منابع انرژی که دارای کربن پایین برای  منابع کربن فشرده می باشند (به عنوان مثال استفاده از فن آوری جایگزین سوخت) ، و (ج) کاهش فعالیت های حمل و نقل. با رشد فوق العاده ای در مصرف گرایی و شهرنشینی، حوزه کمی برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای به وجود دارد که از طریق کاهش در مقدار استفاده از وسیله نقلیه صورت می پذیرد. اگر چه انرژی جایگزین فن آوری مانند سلول های سوختی، موتورهای الکتریکی، باتری، انرژی خورشیدی، انرژی باد، و غیره بطور قابل چشمگیری می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را پایین بیاورد، آنها هم اکنون با چالش های بزرگی به لحاظ استراتژی های پیاده سازی، زیرساخت ها، هزینه، و قابلیت رانندگی مواجه هستند. [۱] از سوی دیگر فرصت تحقیقات قابل توجهی در پالایش فن آوری های موجود موتور و گیربکس موتور نهفته می باشد. تا  پاسخگویی به موج اولیه تولید گازهای گلخانه ای قوانین و مقررات باشد در حالی که توسعه فن آوری های سوخت جایگزین ادامه می یابد. به تازگی، سیستم انتقال قدرت به طور مداوم متغیر (CVT) با توجه به پتانسیل انتشار پایین تر و عملکرد بهتر ،مقدار علاقه  زیادی در بخش خودرو را برانگیخته است. CVT در حال ظهور فن آوری انتقال خودرو است پیوستگی از نسبت دنده ها بین بیشترین حدد و بالا و پایین بودن با کمترین قطعات متحرک را ارائه می دهد. این امر متعاقبا اقتصاد سوخت و عملکرد شتاب خودرو تقویت می سازد که با اجازه دادن به تطبیق هرچه بهتر از شرایط عملیاتی موتور به متغیر رانندگی حالات فراهم می آید. مروزه، CVTs به شدت در رقابت با گیربکس های اتوماتیک هستند و چند تولید کنندگان وسایل نقلیه مانند هوندا، تویوتا، فورد، نیسان، و غیره، هم اکنون علاقه مند به بهره برداری از مزیت های مختلف از CVT در یک وسیله نقلیه تولید می باشند. انتقال به طور مداوم متغیر فن آوری انتقال قدرت امیدوار کننده برای خودروهای هیبریدی آینده است. با این حال، با وجود مزایای چند پیشنهاد شده توسط یک سیستم CVT، اهداف اقتصاد سوخت بالاتر و عملکرد بهتر به طور قابل توجهی در تولید واقعی وسیله نقلیه شناخته نشده است. به منظور دستیابی به تولید گازهای گلخانه ای کمتر و عملکرد بهتر، گرفتن و درک متقابل پویا مفصل در یک سیستم مهم می باشد تا اینکه کنترل کننده های موثربتوانند طراحی شوند و تا بر خسارات موجود و افزایش اقتصاد سوخت خودرو فائد آیند. انواع بسیاری از CVTs وجود دارد، که هرکدام ویژگی خاص خودشان را دارند برای مثال : CVT کروی [۲]، CVT هیدرواستاتیک [۳،۴]، E-CVT [5،۶]، تردل CVT [7-9]، تقسیم قدرت CVT [10-12]، CVT تسمه نقاله، CVT های زنجیره ای، توپ CVT طردل [۱۳]، میلنر CVT [14]، و غیره با این حال، انواع تسمه و زنجیره در میان تمام، در برنامه های صنعت خودرو  CVTs شایع ترین استفاده را دارا می باشند. بنابراین کار اخیر پژوهش صنعت ،
در زمینه دینامیک و کنترل، تسمه و زنجیره CVTs برای دستیابی به اهداف افزایش یافته مصرف سوخت و عملکرد خودرو افزایش یافته  را بازبینی می کند. نظریه های اصلی مدلهای ریاضی چالش دستورالعمل های تحقیق آینده متعاقبا مورد بحث قرار گرفته اند. این مقاله تنها دیدگاه عمیق به مدل سازی پویا سیستم از جمله CVT را ارائه می دهد. اما همچنین استراتژی های فعلی و آینده تحقیقات مورد نیاز برای طراحی کنترل کننده های CVT موثر را ارزیابی می کند. ضرر احتمالی مکانیزم، را شناسایی می کند.رژیم های عامل را مشخص می سازد و  مطالعات بهینه سازی طراحی را انجام می دهد. ز آنجا که آن را دشوار است تا  گزارش جامع(به عنوان مثال همه فراگیر) از بررسی متون این رشته به سرعت در حال ظهور، ارائه گردد. امیدواریم که مطالب ارائه شده در اینجا حداقل ساختار کاملی داشته باشند و منبع تحقیق خوبی را برای افراد علاقمند به پویایی و کنترل انتقال به طور مداوم متغیر اصطکاک محدود فراهم آورد. نویسندگان صادقانه برای عدم توانایی برای گزارش نتایج کامل عذر خواهی می نمایند.


 توجه :

این مقاله به صورت کامل و با فرمت ورد (تایپ شده و با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.


 


ارسال یک دیدگاه

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مکاله می باشد و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. طراحی توسط بیگ تم

بازگشت به بالا